C# private erişim belirteci ne işe yarar? yazısına yapılan yorumlar https://hasscript.com/857/c-private-eriim-belirteci-ne-ie-yarar/ Mon, 09 Jan 2017 06:15:47 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 Yazar: kupanintorunu https://hasscript.com/857/c-private-eriim-belirteci-ne-ie-yarar/#comment-858 Mon, 09 Jan 2017 06:15:47 +0000 #comment-858 A ve B sınıflarını düşünelim, A sınıfının private bir özelliği olsun;

B sınıfı A sınıfından türetilmiş olsun,

B sınıfında A sınıfının içerdiği private özelliği kullanmayız en katı erişim belirtecidir.

Sadece kendi sınıfında kullanılabilir.

]]>